19 Ekim 2010

MAC & Disney Venomous Villains Collection

Ayın 15'inde satışa sunulan vv koleksiyonunu birçoğunuz gibi bende merakla bekliyordum.Bu sefer işi şansa bırakmayıp aynı gün ordaydım.İnanın son iki allığı ben aldım.O kadar büyük bir kalabalık vardıki görmeniz lazımdı.Koleksiyona büyük ilgi vardı.(Kalabalığı çekemedim çünkü resim çekmek yasakmışşşşş...Ama bunları yasak diyene kadar çekmiştim bile:)))






Gelelim benim aldıklarıma ;









Evil Queen Koleksiyonundan,


Bite of an Apple-Yumuşak mercan pembe (Mat) allık






oldukça hoş bir rengi var hiç bu renk bir alllık kullanmamıştım ama sürünce çok hoşuma gitti .















Cruella De Vil

Darkly My Dear - Kirli kahverengi erik (Mat) allık










adı gibi kirli değil:)) yoğun sürmediğiniz sürece oldukça güzel bir renk ben bunu çokkk beğendim.







Cruella De Vil

Lipglass Devilishly Stylish-altın inci





















lipglass olarak sadece bunu aldım.Tam bir nude.. Dudağınızda sadece parıltı ve altın ışıltısı tek kusuru bana göre zamk gibi yapışması:))






Bunlarda swatchları


renkler belli olsun diye birkaç kat geçtim.Normalde bu kadar koyu değiller







Son olarak da çok beğendiğim halde malesef tükenmiş olan (ama sağolsun canan hn.hemen bulup buluşturdu 1-2 güne kadar gelecek inş.)mineral farım








Mineralize Eyeshadow -She Who Dares -yeşil orman Derin lacivert ile mavi inci

Farı da elime geçince swatch yapacağım inş.gerçekten çok güzel.



Şimdilik benden bu kadar

SEVGİYLE HOŞÇAKALIN.....







4 yorum:

  1. Kırmızı allığı gözüme kestirdim. Fiyatları normal allık fiyatı mı?

    YanıtlaSil
  2. özge allıklar 52 tl.

    YanıtlaSil
  3. Canım güzel günlerde kullan. :)

    YanıtlaSil
  4. sağol tatlım teşekkür ederim

    YanıtlaSil

İstediğini söyleyen, istemediğini işitir.

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.