5 Aralık 2011

NEDEN YOKTUM BURALARDA....

Kimi vakit sönen hayat ateşimiz , rüzgar gibi bir başkası tarafından körüklenerek alevlenir. Ve her birimiz bu ateşi tekrar canlandıran dostlarımıza en içten teşekkürlerimizi borçluyuz.
Ben de beni unutmayan ve tüm samimiyetiyle merak edip soran sevgili TANNESİ ve UĞURBÖCEĞİ'ne çok çokkkkkk teşekkür ediyorum.
bugün tam 9 ay sonra ilk defa bloguma girdim.ve bu iki arkadşımın mesajı beni oldukça duygulandırdı.
Zaten karmakarışık olan ben;ani bir kararla bu satırları yazarken buldum kendimi.....

Neden yoktum buralarda?

keyif aldığım şeyler değişti....
mesela bi ton makyaj malzemem varken ben kapaklarını bile açmadım .....
mac 'in yeni koleksiyonunda neler var hiç merak etmiyorum...
sezonun modası? hııı bunu takip ediyorum işim gereği...
ama kendime hiçbirşey alasım gelmiyor ...
dolaplar dolup taşarken ve hala giyecek bişey bulamıyorum derken vicdanım sızlıyor van'daki akrabalarımızı düşünürken.....
(van depreminde eşimin 20 akrabası göçük altında kaldı)

ailemin en büyüğü biricik dedemi kaybettim yaklaşık 1 ay önce.....

iş değişikliği yaptık mecburen... bundan sonra bahsederim belki....

taşındım bi de.....bu kadar karmaşanın içerisinde.....

veeee...
birtanem canım yeğenim ŞIRNAK'TA hala.....
2 ayı kaldı yavrumun yüreğimiz ağzımızda bekliyoruz sabırla...
offfff ne kadar çok şey birikmiş yazarken bile içim karardı neyse fazla uzatmayayım devamı sonra gelir belki......

6 yorum:

  1. Sen, çok güzel yürekli bir insansın. Teşekkürlük mevzu değil, arkadaşlar birbirini her zaman merak eder. Açıkçası çok daha önce soracaktım ama eşinin sağlığı ile ilgili, Şubat ayında yazdığın son post korkuttu beni, elim varmadı, yazamadım. :(
    Neyse ki, şükürler olsun iyisiniz.
    Kayıplarınız için Allah rahmet eylesin, başınız sağ olsun. Yeğenin de en kısa zamanda sağlıkla döner inşallah.
    Yeni işiniz, yeni eviniz hayırlı olsun, Allah içinize sindirsin. Bu yazıyı yazarak bizleri haberdar ettiğin için teşekkür ederim. Bundan sonra bu kadar ara verme, arada bir gir, yaz. Gündelik şeylerden bile olsa, ses ver.
    Seni sımsıkı kucaklıyorum. Daha iyi hissettiği-n/miz günlerin çabucak gelmesi dileiyle...
    Sevgiler,
    Tannesi

    YanıtlayınSil
  2. sağol canım benim tüm güzel dileklerin için...(AMİN)

    YanıtlayınSil
  3. Hoşgeldin didicimmm, yazamasam da ara ara bloğuna bakıp durdum, bugün senden bir ses gelince çok sevindim, ne iyi ettin de geldin.. Yaşadığın tüm kötü şeyler geride kalsın inşallah, artık güzel şeyler yaşa.. sevgiler..

    YanıtlayınSil
  4. dilekçe,amin inşallah tüm güzellikler hepimizin olsun.bendende kucak dolusu sevgiler

    YanıtlayınSil
  5. canım ya başın sağolsun.çok üzüldüm.rabbim sabırlar versin.evet bir olay insan hayatını nasıl değiştiriyor.

    hayattan ders alacak çok şey var.

    sevgiyle kal.

    YanıtlayınSil
  6. aynen katılıyorum herşey bizler için bir sınav.Umarım kazançlı çıkarız bu sınavlardan

    YanıtlayınSil

İstediğini söyleyen, istemediğini işitir.

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.