3 Eylül 2010

AVON SİPARİŞİM

AVON SİPARİŞİMDE NELER VAR BİRLİKTE BAKALIMMI?






OUTSPOKEN BY FERGIE PARFÜM
TRUE COLOUR PURPLE HAZE FAR
TRUE COLOUR DENİM BLUES FAR
ALLIK,FAR ,KAPATICI FIRÇASI
GLİMMERSTİCK DİAMONDS EYELİNER (GRİ RENK)
PARFÜM BENCE OLDUKÇA GÜZEL AVONUN EN İYİ PARFÜMÜ DİYEBİLİRİM. BİRAZ POISON I TAKLİT ETMİŞLER GİBİ .MOR AMBALAJININ İÇİNDE OLDUKÇA ŞIK GÖZÜKÜYOR.BAHARATLI ODUNSU KOKU SEVİYORSANIZ BİR DENEYİN DERİM.
FARLARA GELİNCE YUMUŞACIK YAPISIYLA BEN ÇOK BEĞENDİM.RENKLER DE OLDUKÇA CANLI BİR DOKUNUŞTA İSTEDİĞİNİZ RENGİ ELDE EDEBİLİYORSUNUZ.
FIRÇALAR İSE FİYATLA KIYASLANINCA GERÇEKTEN MUHTEŞEM.KILLARI KESİNLİKLE DÖKÜLMÜYOR.FIRÇAYA PARA YATIRAMAM DİYENLER KESİNLİKLE BUNLAR İŞİNİZİ GÖRECEKTİR.
KALEM EYELİNER İŞTE BUNU PEK BEĞENMEDİM.GRİ OLUŞUNDAN SANIRIM İSTEDİĞİMİ BULAMADIM BU KALEMDE:((
SİZLERİN KULLANDIĞINIZ MEMNUN OLDUĞUNUZ TAVSİYE EDEBİLECEĞİNİZ AVON ÜRÜNLERİ VARMI ?
BİRDE BURADA RESMİNİ KOYMAYI UNUTTUĞUM DUŞ JELLERİ VE EL KREMİ VAR ONLARDANDA MEMNUNUM.TAVSİYE EDERİM.
FARLARI SWATCH YAPACAKTIM AMA IŞIK YETERLİ DEĞİLDİ İSTEYEN OLURSA GÜN IŞIĞINDA YAPABİLİRİM
HERKESE İYİ GECELER


6 yorum:

  1. Güle güle kullan :)) Farlardan true colour denim blues olan hoşuma gitti bi ara avona baksam iyi olur :)))

    YanıtlaSil
  2. Bir tane allık fırçası, bir tane de far fırçası aldım. O öndeki duş jelini de aldım. Merak ediyordum (senses olanları biliyordum bir tek). Bir de saç balsamı aldım. Gerçi iki tane daha oje aldım. Bu sefer çok şey almışım ya =))

    Ama fotoğraftaki farlardan hiç almadım, görünüşü çok hoşuma gitti. Zaten renkleri de çok güzel. Aklımda olsun bu. Swatch'ları bekliyoruz =)

    YanıtlaSil
  3. minik yıldız,teşekkür ederim.Denim blues gerçekten güzel denemeni tavsiye ederim.
    Iynn mosa,aldıklarını güle güle kullan cnm.farlar güzel gerçekten en kısa zamanda swatch yaparım söz:))

    YanıtlaSil
  4. seçimlerin mükemml :)
    ben avon satışı yapıorum
    isteyene yardımcı olabilirim
    internet üzerindende sipariş alıp
    karqoyla yolluyorum
    aklınızda bulunsun :)

    YanıtlaSil
  5. avon bütçeyi pek bnim gibi sarsmamak isteyenler için gayet iyi snuçta öğrenciyiz.d avndn kllndığm ürünleri yzıyım dedim blkimrk edenlere yrdmcı olur avonun color trend rujlarının hemen hemen hpsindn vr gayet gzller glazewear shine dudak parlatıcısı pink olan hç bklediğim gibi çkmadı tvsiye etmem avon shock maskara!! hariikaa bitince sürekli alıdığım bi ürün o rimeli tek geçerim avon color trend tarçınlı kurabiyeli dudak nemlendiricisi sırf adından dlayı aldım ama iğren kokoyoo .d avn color trend dudak parlatıcısı start up pink güzel bi prlatıcı ama bunun bi açığı çk açık oluyo bu rengide çk koyu oluyo karar siizn artık.d avn little black dress kış için harika bi parfum bide şu üçlü parfümelri vrdı sarı-kırmıız-mr adını unttum sarısı çk gzl şuan kullandığımda purbulanca uzun zmandır almayı planlıydum sonunda aldm harika bi prfm kalııclığıda çk iyi fondtenlerini hç bğenmiyrm ama color trendin pudrası gzl adını sorarsanız ztn clrtrendn tek bi pdrası vr kapatıcılığı iyi duş jellerinide sewiyrm kalemleri çk çbuk akıyo tvsiye etmme off çok uzunnn olduuuu .d

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık aydınlatıcı bir yorum olmuş

    YanıtlaSil

İstediğini söyleyen, istemediğini işitir.

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.