16 Eylül 2010

HAANGAR HAUL




HAANGAR,

'Bedavadan biraz pahalı' sloganı ile Çinlileri bile şaşırtacak fiyatlarla yerli ürün satıyor. fiyatları gerçekten aaaaaaa dedirtecek cinsten.

1 tl ye ayakkabı ve terlik var inanılır gibi değil.

fiyatlar 1tl , 5tl , 10 tl.


Ben geçen sene ilk burayı keşfettiğimde biraz abartmış (şimdi sayısını yazmayayım) ...... çift renk renk çizme almıştım. Gayette memnun kaldım fiyat kalite karşılaştırması yaparsak.

Mağaza o kadar dolup taşıyorki bir modeli diğer sefer göremiyorsunuz ya da şanslıysanız her modelde numaranızı bulabiliyorsunuz.

Yani zaman zaman ziyarette fayda var.

Bunlarda bugünkü ganimetlerim.






NE KADAR BUNLAR DERSİNİZ?
5 TL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


PARMAK ARASI TERLİKLER
1 TL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



BENİM EN ÇOK BEĞENDİĞİM BU SİYAH BEYAZ OLANI




PEMBEYİ DE GÖRÜN İSTEDİM





MOR VE LACİVERT KIRMIZI BEYAZ OLANI İP BAĞCIKLI
DİĞERLERİ BİLEKTEN TOKALI.
MODELLERİ VE MAĞAZAYI AYRINTILI İNCELEMEK İSTERSENİZ BUYRUN BURDAN



NOT:BAZILARINI HEDİYE ETMEK İÇİN ALDIM YOKSA AYNI MODELİN HER RENGİNİ ALMAK HUYUM DEĞİLDİR.







4 yorum:

  1. Çok güzüller ve bi o kadarda uygunlar kayseride hanggar var ama ne böyle güzel modeller var nede fiyatlar bu kadar uygun mail attım hangaara neden yok diye. bana da siyah puanlı olandan alıp yollasanız olur mu acaba:))

    YanıtlaSil
  2. allahaskına okadar makyaj malzemesı alacagınıza bı oje surun ayaklarınıza, manıkur yaptırın. lutfen.

    YanıtlaSil
  3. nilson, gittiğimde kalmışsa alır yollarım tatlım numaranı msj at sen bana ok.
    nevin,
    benim ne alıp kullanacağım seni hiç ilgilendirmez
    oje kullanmıyorum bu bir,
    ayağa da pedikür yapılır manikür değil bu da iki
    üstüne vazife olmayan şeylere burnunu sokma bu da üççççç.

    YanıtlaSil
  4. bu magzalarda çalışanlar maaşlarını alamadıklarını söylüyorlar özellikle erzurum hangar ayın 5-10 arası denilmiş 20 oldu hala maaşlarını alamadıklarını söylüyorlar herkez ev geçindirip borç ödüyor

    YanıtlaSil

İstediğini söyleyen, istemediğini işitir.

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.