28 Kasım 2010

MAC Tartan Tale

gecikmeli tartan tale postum....
ben bu koleksiyondan bir fırça seti bir de allık seti aldım.

bu setin içinde,
* 209SE eyeliner fırça ~
* 219SE kalem fırça ~
* 187SE duo fiber fırça ~
* 168SE geniş açılı kontür fırça ~
* 252SE büyük shader fırça ~


(sıralama karışık oldu )


187 herkes de olması gereken joker bir fırça,



görüldüğü üzere boyları avucum kadar nerdeyse:))








çantada taşımak için oldukça güzeller....





buda allık setim,
ambalajı çok güzel mac den devamını bekliyoruz :))





A Triumphant Blush Face Kit


Bu kitin içerisinde 2 allık ve 1 beauty powder bulunuyor. Allıklar; Melba, Peachtwist, Beauty powder ise Smooth Harmony.

Melba - Yumuşak mercan şeftali (mat)
Peachtwist -bronz şeftali (Sheertone )
Harmony - doğal orta ton








melba benim sürekli kullandığım favori allıklarımdan biri yüze anında canlılık veriyor hiç makyaj yapmadan bu allığı sürseniz bile yetebiliyor.(tabi bana göre)






pudrayı ister kontür amaçlı ister allık niyetine kullanabilirsiniz tabi bu renklerden hoşlanıyorsanız.
MAC allık hayranları için iyi bir seçenek olduğunu düşünüyorum bu paletin....








bunlarda swatchlar





evet işte benim bu koleksiyondan beğenip aldıklarım bunlar.
bu arada fiyatlar fırça setleri 125,
allık setleri ise 99 tl.



benden şimdilik bu kadar hepinize kucakdolusu sevgiler

by didi


5 yorum:

  1. Mac'te ''morkelebek neler aldı bu koleksiyondan?'' diye soran bayan sen misin canım? :)
    Öyleyse bi gün beraber alışveriş teklifi yapıyorum sana :))

    Güle güle kullan bende bu allık setini alıyorum. ;)

    YanıtlaSil
  2. ben masumum sadece selam söyledim:)))

    YanıtlaSil
  3. Ben de 22 parça makyaj fırça seti aldım gerekiyor extra fırçalar

    YanıtlaSil
  4. begüm,güle güle kullan cnm .

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller güle güle kullan bu benim beğendiğim fırça seti birde rengi fln çok güzel :)

    YanıtlaSil

İstediğini söyleyen, istemediğini işitir.

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.