4 Kasım 2010

watsons 3 al 2 öde.....

watsons'da 3 al 2 öde kampanyası var.
ben organica ürünlerini denemek istedim ve bu üç ürünü aldım.





6 farklı ürün bulunan Organiga Story ürünlerinin fiyatları 5,99TL ile 9,99TL arasında değişiyor.

Organiga Story Canlandırıcı Kremli Duş Jeli/ Organik Yeşil Elma : Her gün vücudunuzdan kir ve kalıntıları arındıran bu canlandırıcı kremli duş jeli ile banyo keyfinize keyif katın. Organik Yeşil Elma, erken yaşlanma belirtileri ile savaşmanıza yardımcı olan antioksidan özelliklere sahiptir. Ayrıca cildinizi Shea ağacı ve pirinç kepeği yağı ile besler ve temiz, tazelenmiş ve yumuşak kalması için nemlendirir.




7.99 tl


Organiga Story Canlandırıcı El Kremi/ Organik Yeşil Elma: Hafif, yağsız el kremi, ellerinizi ve tırnaklarınızı beslemek için kuruluğu gideren ve cildinizi nemli tutan doğal pirinç kepeği yağı, üzüm çekirdeği yağı ve Avustralya fındığı yağı ile zenginleştirilmiş. Organik Yeşil Elma, erken yaşlanma belirtileri ile savaşmanıza yardımcı olan antioksidan özelliklere sahip, ellerinizi yumuşak, pürüzsüz ve formda tutuyor.



5.99 tl

Organiga Story Ultra Nemlendirici Vücut Losyonu/ Organik Yeşil Elma: Hafif nemlendirici vücut losyonu, cildinizi beslemek ve nemlendirmek için besleyici Shea ağacı yağı ve pirinç kepeği yağı ile zenginleştirilmiş. Ayrıca cildinizi güneşin zararlı UV ışınlarına karşı korumak için güneş koruyucu içermekte. Organik Yeşil Elma, erken yaşlanma belirtileri ile savaşmanıza yardımcı olan antioksidan özelliklere sahip, cildinizi parlak ve pürüzsüz kılıyor.




9.99tl


toplam 17.90 tl ödedim yani el kremi bedavaya geldi.

şu anda sadece el kremini kullandım vee bayıldım geçekten çok güzel yumuşacık ve mis gibi kokusu var.sevdim ben bu kremi.

bir daha alırmıyım kesinlikle alırım.

(diğer iki ürünü de kullanınca yorum yaparım isterseniz)

Benden şimdilik bu kadar sevgiyle hoşçakalın



by didi

3 yorum:

  1. çok güzel görünüyorlar, güle güle kullan cnm, bakalım memnun kalacak mısın.

    YanıtlaSil
  2. Diğer 2 ürününde kullandıkça yorumlarını bekliyorum canım. Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. yemyeşildeniz,teşekkür ederim cnm.memnun kaldım bile:))
    mor kelebek,sağol tatlım güzeller şimdilik memnunum.

    YanıtlaSil

İstediğini söyleyen, istemediğini işitir.

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.