26 Ağustos 2010

BİZDEN SON DURUMLAR.

HERKESE SELAM
DUALARINI ESİRGEMEYEN SIKINTIMI PAYLAŞAN TÜM ARKADAŞLARA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
BUGÜN HASTANEDE 3.GÜNÜMÜZ.
OĞLUM SABAHA KADAR UYUMUYOR DAHA DOĞRUSU TUVALETTE SABAHLIYOR.
ÇEKTİĞİ KARIN AĞRISI YÜZÜNDEN HALİNİ GÖRSENİZ İÇİNİZ PARÇALANIR.
TEK SEVİNDİRİCİ HABER ATEŞİNİN DÜŞMESİ ÇOK ŞÜKÜR.
DİZANTERİ OLDUĞUNU SÖYLEMİŞTİM. NERDEN NASIL KAPTI KAFAYI SIYIRICAM KAÇ GÜNDÜR.SONUÇTA BULDUK .... GEÇEN HAFTA BEYAZIT MEYDANINA GİTTİK İFTAR İÇİN.ORDA BİZ HEPİMİZ AYNI ŞEYİ YEDİK SADECE CAN DÖNER YEDİ.VE O DÖNER BİZİ BU HALİ GETİRDİ.DİKKATLİ OLUN ARKADAŞLAR BU BİZE DERS OLDU ÇOCUKLARINIZA BİLMEDİĞİNİZ HİÇBİRŞEY YEDİRMEYİN SU BİLE İÇİRMEYİN.
BULAŞICI OLMASI BİZİ AYRICA ENDİŞELENDİRİYOR ÇÜNKÜ 15 AYLIK BEBEĞİMİZ VAR VE MİKROBU ALMIŞSA YANDIK.ÇOK ENDİŞELİYİM HEPİMİZ RİSK ALTINDAYIZ BİZLER NEYSE AMA ÇOCUKLAR.......
AZ ÖNCE DR.GELDİ 5 GÜN DAHA YOĞUN TEDAVİ DEVAM EDECEKMİŞ.
BİRKAÇ GÜN İÇİNDE AĞRILAR AZALACAKMIŞ.ALLAHIM O BİRKAÇGÜN NASIL GEÇİCEK ÇOCUK YATAĞINA GEÇEMİYOR İSHAL VE KARIN AĞRISI YÜZÜNDEN.
DUA EDİN BİZE ARKADAŞLAR.
ŞİMDİLİK BU KADAR BENDEN
HOŞÇAKALIN

10 yorum:

  1. canım Allah acil şifalar versin umarım aileden başka hiç kimseye geçmemeiştir dışarıda bilmediğimiz yerlerden bir çok şey tüketiyoruz aslında bu da bize bir ders olsun Allah meleğine yardım etsin sancıları için canım umarım kısa sürede geçer haberlerini bekliyoruz

    YanıtlaSil
  2. Tüm gün aklımdaydın. Günlerin su gibi akıp geçip yavrunun sağlığına kavuşmasını diliyorum. Allah yardımcınız olsun. Acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun, inşallah en kısa zamanda iyileşir yavru..

    YanıtlaSil
  4. Çook çok geçmil olsun tatlım..hastalığa sebep olan o kişi / kurumuda valla dava etmek lazım..insanların hayatları ile nasıl kolay oynayabiliyorlar para kazanacağız diye...pislikler

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun canım. Nereden bilecektin ki o döneri alınca böyle olacağını? Ama tecrübe edinmiş oldunuz, maalesef kötü bir şekilde. Acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Allah yardimciniz olsun, insallah kucuge gecmemistir, tez zamanda saglikla evinize donun insallah... Allah kolaylik ve sabir versin...

    YanıtlaSil
  7. canım çok geçmiş olsun.çok üzüldüm.durumunu tahmin edebiliyorum.yavrularımız hastayken bizim canımız yanıyor.allah acil şifalar versin.inş.bebeğe geçmemiştir.

    YanıtlaSil
  8. hepinize teşekkür ediyorum allah razı olsun.
    şurdan iyiyiz çok şükür herşey yolunda yazacağım anı sabırsızlııkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  9. seda sağol cnm bnm dua et bize olurmu

    YanıtlaSil
  10. Ah canım kıyamam :( çocukların hastalıgı insanın canını dahada yakar,insanların elindeki en değerli şeyi sağllığıdır,bilerek insanların sağlıgıyla oynayanları ALLAHA havale ediyorum...sizede çok geçmişler olsun,acil şifalar dilerim...

    YanıtlaSil

İstediğini söyleyen, istemediğini işitir.

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.