16 Ağustos 2010

LV PLAJ ÇANTASI TALİHLİSİ

BİR KAMPANYA DAHA SONLANDI.

VE BANA GÖRE ÇOK GÜZEL BİR PLAJ ÇANTASI SAHİBİNİ BULDU.

UMARIM KAZANAN ARKADAŞIMIZ HER KULLANIŞINDA BENİ HATIRLAR.

KENDİSİNİ TEBRİK EDEREK İYİ GÜNLERDE KULLANMASINI DİLİYORUM.

VE KAZANAN ARKADAŞIMIZ





78 NOLU YORUM SAHİBİ,

BİRTANEM,FİLİZ ÖZKAN

YORUMU:

birtanem dedi ki...
yine çok güzel bir hediye umarım bu sefer bana çıkar.şartlar tamamdır.filiz özkan

flzozkn@gmail.com

İYİ GÜNLERDE KULLAN FİLİZ.

EN KISA ZAMANDA İRTİBATA GEÇMEN HALİNDE ÇANTA SENİNDİR.





KATILAN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE YENİ ÇEKİLİŞTE GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN DİYORUM.

.......................................................................................................................................


4 yorum:

  1. tebrik ederim iyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  2. aayyyyy ben kazandım inanamıyorum.çok çok teşekkür ederim.bilgilerimi mail attım.ilk defa biryerden birşey kazandım çok mutluyum çok .
    kampanyalarınızın devamı bekliyorum tekrardan teşekkür ederim bu güzel hediye için

    YanıtlaSil
  3. tebrikler filiz demekki şeytanın bacağını kırdın gerisi gelir:))

    YanıtlaSil

İstediğini söyleyen, istemediğini işitir.

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.