5 Temmuz 2010

LOREAL TELESCOPİC EXPLOSION MASCARA


BU MASKARAYI RENGİNE VURULARAK BİR MİGROS ALIŞVERİŞİNDE SEPETE ATTIM.

KIRMIZI HASTASI BİRİ OLARAK BUNU ORDA BIRAKAMAZDIM.



BİRDE FIRÇASI GIVENCYY PHENOMEN EYES MASKARAYA BENZEDİĞİNDEN
DENEMEK İSTEDİM.FIRÇASININ KULLANIMI SANDIĞIMDAN DAHA KOLAYMIŞ.RENGİMİ ETKİLİ OLDU BİLMEM AMA SEVDİM BEN BU MASKARAYI.FİYAT:41 TL.







EN ETKiLi SONUCA ULAŞMAK İÇİN :
Öncelikle gözün en ulaşılmayan kısmı olan uçlara, küresel uygulama fırçası yatay tutularak dışa doğru darbelerle uygulanmalı. Ardından fırça dik ve eğik vaziyetteyken, yukarı ve yine dışa dönük darbelerle tamamlanmalıdır. Bu sayede kusursuz uzunluğu ve eşit dağılımı yakalayabileceksiniz. Bakışlarınızda bomba etkisi yaratacak çekiciliğin sırrı Telescopic Explosion vazgeçilmeziniz olacak!
Olağanüstü Sonuç : Uzun ve kıvrık… Ok gibi kirpikler !

2 yorum:

  1. bana nedense kullanımı zormuş ne yoğun kirpik ne de uzun kirpik olmazmış gibi geliyor bu fırça tipi ile :))))
    ama şimdi merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. bende geçen gün watsonsa uğradığımda gördüm bu maskaradan alacaktım ama sonra niveanın max volume twist maskaralarında indirim varmış ondan aldım görünce daha deneme fırsatım olmadı ama

    YanıtlaSil

İstediğini söyleyen, istemediğini işitir.

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.