23 Temmuz 2010

PARFÜMLERİM 11

Chanel Chance Pour Femme EDP Sprey



Sürprizlere açık sonbahar günleri için, sürpriz bir parfüm. Coşkulu, iyimser, içten, romantik, hayata aşık, cıvıl cıvıl... Beklenilmeyen bir bileşim Chance eau de parfüm. Vanilya, beyaz misk, iris özü, yasemin, sedir, sümbül, amber patchuli, fresh vetiver ve gülün enfes birleşimi.

BU KOKU DA BENİM BAŞIMI AĞRITIYOR. KALICI AMA AĞIR BİR KOKU BENCE.
BİR DE BU PARFÜMÜN BENDE BİR ANISI VAR ANLATAYIMMI ?
BU PARFÜMÜN AYNISINI EŞİM KAYINVALİDEME DE HEDİYE
GETİRDİ.BEN GÖRÜNCE GÖZLERİME İNANAMADIM. TABİ
BOZUNTUYA VERMEDİM ÇOK GÜZEL GÜLE GÜLE KULLAN DEYİP
BENDEKİNİ DE EŞİMİN TEYZESİNE HEDİYE ETTİM. İKİ KARDEŞ BİRBİRLERİ GİBİ KOKSUNLAR DİMİ AMA:))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstediğini söyleyen, istemediğini işitir.

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.