23 Haziran 2010

CİLT BAKIMI


ÇOK KURU VE HASSAS BİR CİLDİM VAR.

HER ÜRÜNÜ KULLANAMIYORUM ÇÜNKÜ ALERJİ YAPIYOR VE ÇOĞU ZAMAN VERDİĞİM PARA BOŞA GİDİYOR. DENEME YANILMA YOLUYLA BULDUĞUM VE KULLANMAKTAN MEMNUN OLDUĞUM ÜRÜNLER İŞTE BUNLAR........






1-LANCOME TONIQUE CONFORT :Kuru ciltler için besleyici cilt bakım losyonu.Rahatlamış,yumuşak ve elastik bir cilt için ön nemlendirmeyi sağlar ve cilde konfor sunar. Ferahlatıcı ve gerginliği azaltıcı bir etkisi var.Ben çok memnunum mis gibi de kokusu var..Bendeki 400ml. Free Shoptan almıştım.Burdaki fiyatı 89 tl.

2-LANCOME GALATEE CONFORT - Makyaj ve yabancı maddeleri nazikçe çözerek yok eder.Bal ve tatlı badem özleri içerir.Cildi nemlendirir ve bakımını yapar.Kendinizi temiz, ipek yumuşaklığında hissetmenizi sağlar ve yatıştırıcı özelliği vardır.Fiyatı 63 tl.

3-LANCOME EXFOLLIANCE CLARTE -Normal- karma ve kuru ciltler için canlılık kazandıran peeling.Şeffaf,yumuşak, pürüzsüz ve aydınlık bir cilt için ölü hücreleri yumuşak şekilde arıtır ve hücre yenilenmesini destekler. Kullanım:Cildin ihtiyacına göre hafta 1 veya 2 kez nemli cilde uygulayın,ılık su ile durulayın.Göz çevresine uygulamayın. Fiyat 95 tl.



4-CLARINS CREME DOUCEUR JOUR -Hassas ciltler için gündüz bakım kremi. Fiyatı 139 tl



Not:Ürün açıklamaları alıntıdır

1 yorum:

  1. Bende lancomecuyum canım çok haklısın senelerdir vazgeçemiyorum bu ürünlerden sevgiler

    YanıtlaSil

İstediğini söyleyen, istemediğini işitir.

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.