18 Haziran 2010

RUJ


BUNLARDA BENİM CİCİLERİM
  • Şunu öncelikle belirtmek isterim ki ben çok makyaj yapan ne bulursa sürüp sürüştüren biri değilim.
  • Benim makyajım rimel göz kalemi ve allıktan oluşur.
  • Ruh halime göre bazen hepsi bazen sadece göz kalemi....
  • Ruj konusunda da durum aynı.
  • Dudağımın rengi doğal olmalı benim..Kesinlikle yapış yapış olmamalı ve en önemlisi benim için kokusuz olması.(ne kadar mızmızmışım)
  • Şimdi aşağıda tanıtacağım ciciler işte tamamen bu özelliklere sahip.
  • Hepsi ayrı ayrı birer efsane zaten.
  • Nude tonlarda ruj arayışı içindeyseniz işte size birsürü alternatif.......

1-Lancome 256 no - Çok doğal tam bir nude tavsiye ederim
2-Mac Lustreglass Wonderstruck - Hafif pembemsi güzel bir renk.tavsiye ederim.
3-Estee Lauder pure color cyrstal 317 evelyn pınk -Bu da doğal bir pembe.Olmasa da olur
4-Mac Plushglass Ample pink-Çok güzel tavsiye ederim.

5-Mac slimshine -Intimidate-Yumuşatıcı özelliği çok iyi.Dudaklar kesinlikle kurumuyor.Tavsiye ederim.
6-Mac slimshine Bare -Kesinlikle deneyin.
7-Mac Lustre Sweetie -Çok hoş rengi var.Mutlaka deneyin.

8-Mac Lustre Vıva Glam V- Efsane tavsiye ederim.

9-Mac Lip conditioner spf 15-petting pink. Benim gibi çok kuru ve çatlayan dudaklarınız varsa mutlaka alın.denemekle kalmayın.

10-Bourjois lipbalm -nivea lipsticklerin kıvamında.Olmasa da olur.

1 yorum:

  1. aa aynen ben de parıl parıl sevmem.doğal tonlardan hoşlanıyorum.bunlara bi bakıcam:)

    YanıtlaSil

İstediğini söyleyen, istemediğini işitir.

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.