23 Haziran 2010

NEMLENDİRİCİ







Daha öncede bahsettiğim gibi çok hassas bir cildim var.Tanıtacağım nemlendiriciler Kuru ve hassas ciltler için.
Nemlendirici alırken verdiğimiz parayı haketsin istiyoruz.Doğal olarak da en iyisi olsun ,nemlendirsin ,cildim sağlıklı görünsün,sivilce yapmasın vs...Ben bunlardan da vazgeçtim ne istiyorum biliyormusunuz? Kuruluktan zımpara kağıdı gibi olan yüzüme bir hevesle alıp sürdüğüm krem kaşıntı yapmasın yeter....
Neyseki o mucizeyi deneye deneye buldum sonunda (bir sonraki postta açıklayacağım).
Şimdi gelelim asıl mevzuya; artı ve eksileriyle clarins dan başlayalım...

CLARINS CREME DESALTERANTE HYDRA QUENCH CREAM

Kuru Ciltler İçin Susuzluğu Giderici Krem
İnce, cilde hızla nüfuz eden bir gündüz kremi.
Cildi yoğun nemle besler.
Gün boyunca nemli tutar.
Cildin esneklik ve sıkılığını artırır.
Pürüzsüz, esnek ve genç bir görünüm kazandırır.

diyorlar yalaaaaaaaaaaaaaaaaaann....Sürdüğünüz an da güzel ama 1 saat sonra yine gergin bir surat.Bence 5 para etmez.Bir daha alırmıyım?Kesinlikle almam.Bitsin diye nerdeyse avuçla sürüyorum.

FİYAT 127 TL

.............................................................................................................................

LANCOME AQUA FUSION

Ürün Açıklaması:
Yağsız taze krem jel.Ferahlık veren yapısıyla kremin sağladığ konforu, suyun hafifliği ile birleştirerek, ideal nem seviyenizi gün boyu korur. Hızla nemlendirir: taze bir nefes gibi, anında yoğun canlandırıcı etki için ürün cildi anında sarar. Aqualesullar, hücre yapısındaki suya çok yakın olup ideal nem seviyesini sağlamak ve onarmak için 16 hayati element ile yüklenmiştir.Kullanım: Aqua fusion krem jel iyi temizlenmiş cilde sabah ve akşam kullanılır.

Evet gerçekten vaadettiğini yerine getiriyor.Kokusu çok güzel.Ancak fiyatına göre daha iyi ürünler var.Bir daha alırmıyım?Yok 2 tane bitirdim yeter başka ürünler de deneyelim dimi ama..
FİYAT 138 TL

................................................................................................................

CLINIQUE REPAİRWEAR LİFT SPF 15
Çok kurudan kuruya dönük ciltler için. Güneş korumalı toparlayıcı ve sıkılaştırıcı özelliğiyle cildin daha sıkı hissetmesini sağlarken koruma da sağlıyor. Cildin kendi öz destek sistemini güçlendirerek kolajen ve elastin üretimini artıran krem, cildin nem dengesini maksimum düzeyde tutmaya yardımcı oluyor. İçeriğindeki soya özü, buğday, avokado, zeytin ve diğer içeriklerle de cildin güçlenmesini sağlıyor. SPF 15 ile cildi en etkili şekilde UVA ve UVB ışınlarına karşı koruyan ürün, gerçek etkili fiziksel koruma perdesi ile cildi güneş ışınlarına karşı tam olarak korurken, aynı zamanda polthene ile irritasyon riskini azaltıyor.
Yorumdan önce bu ürünle tanışmamın bir anısını anlatmadan geçemeyeceğim.
Eşime bir iş seyahatı dönüşü başka birşey sipariş etmiştim.İstediğim şey kalmayınca free shoptaki kız bu ürünü vermiş.Tabi eve gelince kıyamet koptu.Kıskançlık damarım kabarınca veryansına başladım tabi ben.Sen kıza ne inanıyorsun tabi kandırır seni hem ben yaşlımıyım ne işim var benim sıkılaştırıcı toparlayıcıyla vs vs...söylendim durdum.Hatta inadımdan 1 ay falan denemedim bile. :))))))))))))))
Ama şimdi diyorumki allah eşimdende o kızdanda razıolsun.Gerçekten verilen parayı kuruşuna kadar hakediyor.Kesinlikle tavsiye ederim.Bir daha alırmıyım?Eşimden gizli aldım bile :))) o kadar dırdırdan sonra güzelmiş demeyi kendime yediremedim.
FİYAT 179 TL
..................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstediğini söyleyen, istemediğini işitir.

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.