29 Haziran 2010

MAC Fluidline Eye Liner Gel - Blacktrack





MAC
FLUIDLINE BLACKTRACK GEL EYE LINER


Benim en sevdiğim eyelinerım.Başlangıçta kullanımı zor gibi gözüksede eliniz alıştıkça vazgeçmek istemeyeceksiniz.




BOURJOIS

LİKİT VE KEÇE UÇLU EYELINER

Keçe uçlu eyelinerların kullanımı pratik ama ben tavsiye etmiyorum.Kullanırken dik tutmak zorunda kalıyorsunuz yoksa kurumuş gibi oluyor ve renk vermiyor.

Likit olanlar ise pratik yapma açısından en ideali.






Tabiki bu durum kişiden kişiye değişir. El alışkanlığınız burada çok önemli. Belki herkese zor gelen fırçalar size kolay gelebilir veya tam tersi. İşte bu noktada en güzeli “denemek”.

1 yorum:

  1. eyelıner makyajda en başarısız olduğum malzeme ama çok seviyorum acemi işi olan likit kullanıyorum.önce kalemle sonra üzeinden likiti geçiyorum ancak öyle birşeye benziyor:)

    YanıtlaSil

İstediğini söyleyen, istemediğini işitir.

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.